» Dag 13 - Fem saker jag vill göra innan jag dör

• Hoppa fallskärm - Det finns här i Strömstad på sommaren som man kan göra. Tror man får åka ut till Näsinge. Men hur fräckt hade inte de vart? Tänk känslan! Bara låta luften svischa förbi mellan armar och ben.

• Träffa alla i Friends - Alltså tv-serien. Min favorit serie verkligen. Hade vart en -dream come true- upplevelse. Hade kramat om alla bett om en autograf, tagit ett kort tillsammans och bett dom göra en långfilm.

• Hoppa bungyjump - Från en bro eller något och stuuuuuuutsa upp igen woooho!

• Köra racecar - Japp det vill jag. Om jag inte får göra de så vill jag åtminstone få köra en BMW, typ 120i. Wrooooooooooooom

• Tomt tillsvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0