» Dag 1 - Om mig

Året var 1989, första advent den 3e december på Uddevalla sjukhus föddes 51cm lång och 3,9kg dam som fick namnet Josefine Sofie Louise Hansson...

Jag har två fina systrar, Therese som är 27år och Isabelle som är 18år. Jag bor i Strömstad i en köpt lägenhet på 77kvm. Jag bor här tillsammans med min fästman Daniel och vår dotter Molly.
Jag är som person väldigt blyg av mig, men när man lärt känna mig och jag har mjuknat upp är jag för jävla rolig! Det går inte en dag utan att jag säger ett skämt, gärna flera stycken.
Jag är besatt av tatueringar. Jag har 4 stycken hittills.
Nr1. På handleden har jag låtit dom tatuera in HOPE-FAITH-LOVE.
Nr2. Dom kallar den tribal men det tycker jag knappast att det är. Det är iallafall en "tribal" som jag ritat själv som jag har på sidan av magen så att säga. Är riiiiktigt nöjd med den, kommer kanske bygga på den.
Nr.3 Ett hjärta på handleden som betyder mycket för mig då den står för ett missfall år 08 som jag aldrig kommer att glömma.
Nr4. Låttiteln "Nothing else matters" skriven i nacken. En av dom bästa låtarna!

Jag har definitivt planer på att göra fler tatueringar. Jag vill ha HIDE-AND-SEEK skrivet bakom örat, ett till hjärta bredvid mitt första hjärta som står för utomkvedshavandeskapet. Jag vill även ha Mollys namn skriven vid hjärtarna på handleden. Sen så funderar jag och min lillasyster skriva in "poh ♥" då det är vårt namn tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0