Börjar jobba!

Jag tror Molly har börjat vänja sig vid att vakna runt 4-5 och vilja ha mat. Varje dag sen vi kom hem från NÄL så har hon vaknat och viljat ha mat, även om vi matat henne vid 12-1.

Nu är det slut på friden! Men hon somnar ju om efter ett tag så det är väl bra de, jag skall inte klaga, finns dom som har det värre.

Har pratat med min chef i telefonen nu. Vi disukterade lite om hur jag skall göra till nyår om jag skall komma tillbaka då eller tidigare eller senare. Mina dagar tar ju slut i mitten av augusti. Så vi vet inte riktigt hur vi ska göra.Kommer bli roligt när jag väl börjar jobba. Även om det är mysigt att vara hemma med Molly. Men alltså fredagar på jobbet då man oftast jobbar 8-19:30 och det är HUR mycket att göra som helst. Det är så roligt! Man hinner knappt prata med varandra, springer in i varande, sen mot kvällen där vid 17-18 då börjar man bli tröööött och då skrattar man och flummar åt ALLT verkligen!

Jag och Molly skall till BVC idag för att se hur stor hon har blivit. Uppdaterar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0