Babymassage - sim

I morse vid klockan 9:30 så var jag och Molly på babymassage. Men syster var även där med Melvin som är 16 dagar yngre än Molly. Alla bebisar låg stilla och kollade på deras mammor... Förutom Molly hon kolla på allt annat UTOM mig. Hennes nyfikenhet har hon fått från mig enligt min syster haha. Molly var duktig hela tiden av dom två timmarna vi var där. Alla andras bebisar blev gnälliga så dom fick sätta sig i soffan eller gå omkring med dom. Tillslut satt bara jag och Molly och masserade. 

Var även på babysim med Molly idag. Daniel ville inte vara med som vanligt så Bella fick följa med. Måste ha någon som hjälper mig med att ta på henne kläder få man bara har 15min på sig efter badet.
vad tyckte Molly om badet då? Tja, hon smaka på vatten och sög på handen, annars så var de väl inte så kul såg de ut som. Jag personligen ångrar mig att jag betala nästan 2000 spänn på något jag kunde gjort med Molly hemma i badkaret. Men men! 

Nu ska jag kolla på Greys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0