Trött?

Igår måste jag varit väldigt trött. Har typ samlat på mig alla minuter som jag vart trött och igår använde jag alla. Fröken M var en sån skitunge som inte ville sitta/ligga inget dög verkligen, så jag la henne faktiskt vid halv sex med välling. Vid kvart i sex sov hon.

När klockan var strax efter kvart i sju somna jag i soffan :D vakna när Daniel kom hem vid bio, då la jag mig i sängen och somna! Sen la sig Daniel vet dock inte vilken tid men han fråga om jag skulle sova i mina kläder :p så jag bytte snabbt om och somna om igen. Vid halv 4(!!!) vakna Molly så hon fick mat sen efter många om så somna hon om och lika så jag. Nu är vi uppe sen klockan sju och myser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0