Redbull?

 
Äntligen är vi hemma! Tyckte bilresan tog en evighet, fastän både jag och Molly sov en större del av resan :P Stackars Daniel, ingen att prata med, tur vi hade med FM-sändaren så han kunde lyssna på Spotify under resan.
 
Vi lånade Dannes föräldrarsbil (våran förra) Kian, jag saknar inte den för fem öre! Längar så tills vi får vår nya bil, handpenningen är fixat, bilen är 'undanlagd' för oss och lånet är så gott som fixat. Får nog besked om bilen till veckan då vi skall hämta den. Bilder kommer då. A W E S O M E
 
När vi kom hem så packade Daniel upp och jag matade Molly sen åkte jag iväg för att handla lite krubb till idag. När jag kom tillbaka så var Molly helgalen verkligen, fifta och sparka med fötterna i golvet hela tiden. Kunde inte sitta still i mitt knä. Var som om Daniel gett henne Redbull undertiden jag var borta. Härligt att se dock när hon är så galen :P
 
Just nu sitter Moly i lära-gå-stolen bakom mig och Daniel moppar golvet så skriker Molly verkligen rakt ur av gråt så vänder jag mig om och Daniel vänder sig om med så slutar hon helt tvärt och börjar skratta. Skitunge! Får man ingen uppmärksamhet så får man göra det besta av situationen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0