Nyligen inhandlat

 
 
 
Detta fick komma hem med mig idag. När vi gick på stan med pappa och mamma så börja det såklart spöregna när vi var på väg hem. Men men.
Jag köpte iallafall en BH till mig till sommaren som man har under långa pösiga linnen, samt ett par hörlurar, min har helt försvunnit!
Jag tror dock att Daniel har slarvat/städat bort dom men nu fick det komma hem nya.
Samt allergitabletter till Danne-boy, jag känner knappt av min allerig nu för tiden. Så skönt! Kliar i näsan ibland men that´s it!
Sen så köpte jag en våg. Båda bra och dåligt till de :P Men det behövdes iallafall, vilket badrum har ingen våg? Vårt, men nu har vi en :)
 
Nej nu skall Molly ... Oj nu rullade Molly över till magläge och leker för fullt med leksakerna.
Haha tittar man bort i 5 sek ligger hon i annat länge.
Kul att man blir så paff varje gång det händer :D
Jo, nu skall Molly få mat, favoritmaten så klart, hennes halv års dag idag.
 
Tror Daniel slutar snart då han skall iväg till Göteborg och testköra våran bil, men vi kan inte hämta den förens i slutet av nästa vecka då dom skall montera på dragkrok som vi velat ha samt tona rutorna kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0