Napphållare

Köpte ett paket med napphållare till Mollan. men när jag kom hem och öppnat förpackningen såg jag att det var får MAM-nappar, Molly använder sällan sällan dom, hon änvänder mer dom älskade retronapparna Eska. Men jag fick till det tillslut med lite våld så att nappen sitter fast i hennes nappar nu :)
 
Var på promenad idag med pappa som passade Minea som är 2år, Mollys kusin. Hon är för rolig, så lill-gammel så det inte finns! När hon åt glass på torget så tappa hon lite glass på tröjan så sa hon "INTE GRISA!" :D Sen när dom skulle gå så sa hon "Vi hörs av!" :D Så söt!
 
Köpte en flintastek idag med då det var typ 50:-/kg för dom så tänkte vi skulle grilla för det har ju vart så fint väder idag, 21 grader i skuggan. Men nu när jag kollar ut genom fönstret så är solen väck. Happ.Får se om vi grillar ändå. Ska ju vara sol när man grillar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0