Mollys




Denna bjuder jag på, fett hår och allmänt sleten ;P

Molly fick ju smaka på maten jag gjort. Hon smakde på potatis-broccoli-kyckling, reslutaten? Hon fick kväljningar. Inte så bra resultat det vill säga. Kul. Jaja, får testa den andra sorten om hon inte gillar den så får jag laga något annat. Hon är säkerligen ett sånt litet barn som bara äter burkmat tösen! Dreddonge!

Igår så hämtade jag hem Nintendo 64 och spelet Super Mario, det är så kul! Var så längesen man spela det så jag nörda totalt det igår kväll jag och Bella. Skall även spela det ikväll. Molly sover för natten nuoch jag har plockat undan lite här hemma inför kvällen så man slipper göra det innan man intar sängen. Bella kommer hit snart igen för att äta Tacos.  Ovanligt? NEJ :D

Smsa lite med svärmor förut med och dom kanske kommer upp i morgon och sover över tills på onsdag. Hoppas hoppas! Hade vart görskoj ifall dom gjort det! Speciellt när Daniel jobbar då det är ensamt här på dagarna när Bella inte har tid att vara. Hon tar ju studenten nästa onsdag så det är full rulle för henne nu! Tänk, vart 4år sedan jag tog studenten. Shit, och Bella tar studenten iår. Vart tar tiden vägen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback