Lillsysters student



















Det var en grymt bra dag igår måste jag säga! Vädret var på gränsen till att börja regna när på förmiddagen.
Jag hade ansvaret för ballongerna såklart. Alla 112 ballongen hängdes upp både inne och ute och resultatet blev helt supert! Molly låg och roa sig själv på ett täcke i köket medan mor & far ordnade med maten och dukningen.

När klockan var halv tre så begav vi oss mot mn gamla skola där Bella tog studenten där vi möttes upp av en morbror till mig samt min kusin och hans mamma. Även min kusin tog studenten igår nämligen. Sen har det tydligen förnyats då lärarna satt upp skyltar för varje program där anhöriga skulle stå, sånt var det då inte på min tid iallafall! Men när klockan var några minuter över tre sprang studenterna ut och letade upp sina familjer. Bella kom springande och sprang på mig så jag nästan ramla över vagnen (det är OK Bella) Så hängde vi på henne massa! Falukorv, nappflaska med öl, tamponger, badarmar m.m självklart gosedjur med då.

Sen vart det upp på flaket och dansa å skrika, sen vid sex så kom släkten så åt vi alla mat och hade det allmänt bra helt enkelt. Vid utsläppet vart det mulet, solen tittade fram någongång men tack och lov inget regn! Hallelujah säger jag!

Helt jävla grym dag var det för Bella, tror hon var supernöjd med sin dag. Och super nöjd med ballongerna ;)

Just det, Daniel fyllde även år igår, hela 24år gammal belv han. Samt att vi hade förlovningsdag igår, 4år förlovade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0