Ingen rubrik

Idag på morgonen har jag bara tagit det lungt. Jag var så trött! Molly vill upp halv åtta och det ville inte min kropp. Mina ögonlock gick knappt att öppna.
Men iallafall Bella ringde sedan och fråga om vi skulle gå till stan och vi hade ingenting annat för oss så varför inte?
Vi gick inom nya köpcentret då dom nu har öppnat. Dock var det bara två affärer som hade öpnnat med det kommer flera, b.la en kinarestaurang. Me LIKE!

Gå på stan gör en hungrig så vi tänkte först gå till en thai restaurang med det var så jädrans trångt där inne så det gick inte å va med barnvagn där. Hur tänker dom då? Jaja, inte min förlust utan deras, vi käkade en kebabtallrik istället. Molly vakna precis innan vi skulle gå in så jag var lite nerövs hur det skulle gå att sitta där inne med hon med andra människor. Men det gick så bra så! Hon lekte med sin leksak och drack vatten :D
Väl hemma hos Bella så somna Molly efter maten och då passade jag och Bella på att ta en powernap. BEHÖVLIGT! Hörde inte ens när vår vän Caroline kom in haha.

Ikväll blir det datortid, ska rensa och ta bort onödiga program samt rensa bilder. Skall även fortsätta med min tjäna-lite-stålar-idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0