Frukost tillsammans

Idag åt jag och Molly frukost tillsammans ♥

Jag brukar sällan äta varken frukost eller lunch men nu ska det bli ändring på det. Jag åkte inom en sväng på Konsum igår för att handla middag till kvällen. Vi bestämde att vi skulle äta tacos som faktiskt var länge sedan vi åt! Lika gott som alltid var det med. Men när jag var där så köpte jag även lite honungsmelon och passionfrukt som mellanmål för mig på dagarna samt Turkisk yoghur till frukost.
 
Jag är så fruktansvärt dålig på att äta mat. Jag kan gå en hel dag och bara ätit ett ägg på hela dagen, och jag blir inte hungrig heller? Ska få in rutiner även på mig nu hade jag tänkt. Sen så dricker jag inte alls mycket Coca Cola längre, Här hemma har jag börjat dricka Pepsi Max då jag fått för mig att det är bättre att dricka de, vet dock inte om det är de? Men jag dricker Coca Cola om jag är borta och det finns t.ex inget annat. Men om jag får välja Cola eller Pmax så väljer jag Pmax för jag tycker den är nyttigare.Coca Cola är utan tvekan den godaste av dom men nu är det nyttigheten som går före.
 
Nu sitter jag och väntar på Posten skall komma. Väntar på brev från Swedbank som gjort kreditupplysning på oss. Så då ska vi bara skriva på papprerna för att vi godkänner att vi vill ta lånet och skicka iväg så får vi pengarna till bilen. Gaaah I´m excited! Fast å andra sidan är det inte säkert papprerna kommer idag. Fatta hur besviken jag kommer bli då :(

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Angående light läsk, det är väl att välja mellan pest eller kolera! ;-) jag har iaf hört att det är bättre att dricka light läsk om du rör mycket på dig, annars har det ingen betydelse. Sen väljer jag att inte dricka light för att det innehåller sötningsmedel. Jag drack jätte mkt Cola innan men började köpa hem kolsyrat smaksatt vatten istället, nu dricker jag bara Cola ibland och tycker jag mår mkt bättre! :-) tycker jag blir så trött av att dricka Cola, men antar att det beror på sockerdipparna man får efter en stund..

2012-06-25 @ 14:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0