Fröken Molly


Sitter hemma hos mor just nu, har varit på promenad till stan med henne. Växlade in pengar för Daniel sen så köpte jag lite student grejer då det är min syster, min kusin och en arbetskollega som tar studenten i år.

Vi ska äta lunch här som mamma bjuder på. God lunch. Hade tänkt äta rester av den goda kyckling och pasta salladen som jag gjorde igår men de får jag ta som kvällsmål då.
Var och handla igår med Alexandra, å så kul det var, hon vart lite sinna ett tag där men ;) men det var väldigt skoj att handla med henne. Snacka lite skit och beklaga oss till varandra, Love it!

Ikväll så ska jag bara ta det lugnt. Daniel kommer väl sitta vid datan och programmera och kolla runt på nätet så jag kanske ska nörda lite Mario? Det ska jag nog göra!

Igår så "prata" Molly något så fruktansvärt! Hon har nog södra pratat så mycket som hon gjorde igår! SÖT! Gillar att höra när hon pratar, är verkligen som om hon vill säga något till mig, typ som "fan morsan, som du ser ut" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0