Framtida semestrar


Astrid Lindgrens värld är något jag så vill ta med Molly till. Min familj var där när jag kanske var 10år och det var så himlans mysigt! Gud va jag längtar tills Molly är stor nog att förstå vad det är så man kan åka dit. Skulle gärna vilja åka dit nu innan men då kollar nog Daniel lite snett på mig :D






När jag tog studenten för fyra år sedan så fick jag av Daniel att vi skulle bo på hotell och åka till Kolmårdens djurpark. Det var så roligt! Kolla på alla djur och bara mysa! Ännu mer mys blir det när Mollan följer med. Det kan man ju göra nästan redan denna sommar, om inte så nästa sommar. Åh, längtar!

Kommentarer
Postat av: Emilia - 17 år & mamma till Tatum.

sv: neeej, usch! :(

2012-06-18 @ 23:18:28
URL: http://eemijji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0