Första grillningen

 
Ikväll så grillade vi här hemma. Invigde både grillen och blakongen med nya utemöbler. Var så trevligt så! Varmt och skönt var det, vi har kvällssol på balkongen nämligen så det är perfekt att sitta där på kvällarna. Nu när vi har möbler där kommer jag hänga en del där må ni tro (om det är fint väder dvs)
Molly satt med oss en stund innan det var dags för läggdax för henne, men hon tycks gilla att sitta där ute. Vår egna lilla snörpekari.
 
Vi hade handlat lite innan, vi hade potatis med rotfrukter i ugn, sen så grillade vi majskolvar, champinjoner och flintastek samt chilibeasås till detta. Mums! Vi köpte även två Corona då jag hade bestämt mig för att NU ska jag banne-mej lära mig dricka Corona, det sägs ju vara en tjej-öl så då kan den ju inte vara så farlig. En liiiiiten klunk tog jag sen så blääää nää Pepsi-max till mig var det ja! Haha :D Det kommer väl. Hade till och med en klyfta lime i men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0