Dagens fina dag









Bilder tagna av Sara Eriksen



Jag och Molly steg upp klockan åtta i morse och grejade. Kollade på TV, plockade undan lite lätt sen så tog vi ett mysigt bad tillsammans. Gud va Molly älskar vatten. När jag satte i henne så vart det liksom "vänta... vad är det här? Är detta vatten?" Så kolla hon upp på mig med världens leende precis som att "JAA det är vatten!" Hon plaska å plaska, massa små badankor i alla färger hade vi i med å hon greja med dom. Haha lillan ♥

Var fint väder idag. Blå himmel, sol och aknske runt 20 grader. Helt OK dag, blåste dock men det var skönt ändå. Så när klockan var runt halv 12 så åkte vi till Seläter Camping där Daniels familj sovit över natten. När vi vart där en stund så åkte vi till Kebal. Där vi gick omkring och kollade på Nötholmen. Är typ mini-venedig där inne. Hur mycisgt som helst, och hur dyrt som helst att bo.
Sen så tog vi oss en glass sen så begav vi oss hemåt.

Vi åt även middag tillsammans idag med, då åt killarna pizza och vi damer åt sushi. Varför äter jag inte det oftare? Det är ju så fasligt gott! Är nog för att ingen mer än mig som gillar sushi av mina vänner tyvärr. Får lära dom äta det! MUMS!

Nu sitter jag och Daniel här hemma själva, Molly sover då, jag bloggar lite. Skall se om det är något bra på TV annars lä'gger jag mig nog och sover. I morgon har jag en dejt med Alexandra och Ebba. Skal även gå inom jobbet för att hälsa på finaste Amanda som börjar jobba för sommaren. Hoppas vädret är fint i morgon med. Gärna lite varmare då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0