Besök från Göteborg i helgen






Vi vakna (läs Molly) klockan sju så då steg jag upp med henne, Daniel la sig sent igår så då fick han sova. Jag och Molly myste lite på morgonen sen när klockan var halv elva så somna hon i vagnen ute så då väckte jag Daniel så börja vi storstäda lägenheten.
Vi slängde krukor med ruttna blommor och dyl. som stod utanför på altanen som vi inte fått tummen ur att göra. Men idag så slängde vi skiten. Vi hakade på Molly på min mage och gick ut och kasta skiten. Hon tyckte det var jätteskoj att sitta och hänga och dingla med bena och kolla runt ♥

Daniels mamma, pappa och mormor kom hit vid halv fyra och dom hade med sig en bänkskiva som Daniel ska ha nere i ett av våra garage för att ha som arbetsbänk sen ett utomhusmöbel-kit.

Har haft en jättebra dag idag, med ihop bygge av möbler, massa prat, pizza-ätande, och lek med Mollan.
Nu sitter gamlingarna och dricker espersso medan jag bloggar lite smått.

Förresten så har vi fått sålt vår bil nu till Daniels föräldrar så nu ska vi betala av gamla billånet och se till att få en bil. Daniel har tycks nappa på min önskan om bil. Hoppas han hugger tag i den nu bara. Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0