Baby walker


Igår så var jag på Nordby och skulle kolla på kläder till mig, men jag kom istället hem med en babywalker till Mollan.
Jag försökte själv få ihop alla delarna men jag var på tok för svag så vi fick vänta tills idag då Daniel kunde hjälpa oss och Molly gilla den skarpt! Hon sken upp som en sol när hon kom i den! Lilla sötnosen.
Dock ska vi byta den då en del lossna på leksakerna så vi får ta det när vi är där uppe, bara det inte går för lång tid.
Nej nu ska Molly få på sig pyjamas och en flaska mat sen blir det sängen för henne.

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: nämen är jag? :) Gud va kul :)

2012-06-15 @ 21:03:18
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0