Äntligen...

 
... Nya byxor!
 
Jag har alltid en tendens till att överanvända mina kläder. Sen så blir det världens största hål i rompan, tror jag har 3-4 par byxor här hemma med hål i. ETT par jeans har jag hemma som jag använder, men de kan jag ju inte använda jämt och ständigt.
 
När vi var på stan idag så gick vi inom Lindex då visade Alex mig dessa brallor. Först så vart jag lite njae, hon har visat dom förr men jag är lite sne för det kruxet vid slutet av jeansen men jag testade dom ändå. WOW vilka jeans! Hur sköna som helst!!!! Hög midja är det också på dom då jag vill ha det så man kan få stoppat undan kärlekshandtagen. Men alltså dessa jeans, my favourite so far! Kollade nu när jag letade upp bilden hos Lindex att dom kostar 399:- Pah! Jag fick dom för halva priset! :D 

Kommentarer
Postat av: Eleni 17 år & mamma till Kiara

Hahaha det skulle kunna vara jag som skrev det här inlägget! Jag är fan likadan när det gäller byxor... Jag köpte faktiskt också ett par nya jeans igår och skrev ett inlägg om dem som jag inte publicerat än haha! ska ta och göra det snart så får du se :)

2012-06-26 @ 12:27:52
URL: http://elenihadjipetrou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0