Vatten överallt

Bild från midsommar
 

Igår så testa jag bada Molly i diskhon inne i tvättstugan där hon har sitt skötbord. Daniel har gjort det några gånger innan när hon var lite mindre, men inte jag har inte badat henne där. Första och sista gången säger jag bara :P Det var vatten ÖVERALLT hon har ju kommit på hur man plaskar, å hon plaskar. Hela jag var typ dränkt. Nää hädanefter blir det badkaret med mamma och dra för duschdrapperiet så vattnet inte hamnar överallt :)
 
En annan sak som är så sött är när Molly sitter på skötbordet och jag sätter på vattenkranen på max så kollar hon förundrat å vänder sig mot mig och sträcker upp armarna. Så nedrans SÖTT! Blir lite rädd av vattnet då är det bra mamma är med ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Lilla goa skruttunge vad jag saknar dig

2012-07-01 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0