Trevligt kväll

Jag och Molly har haft en super trevligt kväll hemma hos mor & far. Vi skulle vara där vid klockan fem men vi var där redan vid fyra då jag tänkte få Molly till att sova lite. Mamma passa Molly medan jag åkte snabbt iväg och hämtade mammas vagn som tessan hade lånat (vår är så stor och klumpig för att ha en sån kort stund) och när jag var tillbaka efter 10minuter så sov Molly redan. Så vi la henne i vagnen ute så sov hon gott där fram tills klocka fem då hon vakna när alla kom.
 
Vi åt grillat mmm är bland det bästa jag vet verkligen. Det kan man aldrig tröttna på, inte heller räkor!
I slutet så spelade vi Pictionary då man ska rita och gissa. Herregud vilket väsen. Alla skriker och blir förbannade för att den andre inte kan rita eller gissa rätt. Haha! Men när klockan var kvart i åtta tackade jag och Molly-musen för oss och åkte hem, gjorde iorgning en flaska välling och bytte blöja på fröken, matade henne sen somna hon så gott i sängen.
 
Nu väntar jag bara på att Daniel skall sluta så han kan komma hem så jag kan åka iväg, skall springa lite med Bella är det tänkt. Men tills dess skall jag nu luta mig bakot i soffan och bara päsa (vila)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0