Tack syster <3

Ja, Daniel kunde ju tydligen inte sluta när jag skulle iväg för att han var tvungen att jobba över. Lagon arg och besviken blev jag. Jag slet av mig kläderna jag hade tagit på mig och börja gråta. Smsa två av mina vänner och sa att jag inte kunde komma.
 
Sen tänkte jag att jag sms Bella och hör om hon inte hade något för sig om hon kunde kanske ställe upp, kände mig så dum att fråga henne, frågar alltid henne men är bara för att jag litar på henne, hon håller på rutiner till skillnad från andra sen älskar Molly henne. Hon skulle ut på krogen med ett par vänner men sa att hon kunde komma senare då jag har sett fram emot denna kväll. Hon är så snäll min syster. Så hon kom hit vid 18:45 så åkte jag iväg.
 
Var mysigt att ses vi tjejer igen! Ajka, Maria och Maria. Vi åt gott och pratade massa! Tog vitlöksbröd som förrätt sen en ceasarsallad :)
 
Sen vid 9 åkte jag hem då Bella skulle möta upp dom andra och Daniel hade fortfarande inte kommit hem. Som tack fick hon med sig en flaska vin. Gick in och kollade till Molly nu som låg i bara blöjan och sparkat av sig täcket och ligger nedanför kudden haha.
 
Nej nu ska jag hälla upp ett glas P-max och äta lite choklad och kolla på Ghost Whisperer. Trevligt kväll!

Kommentarer
Postat av: Lena

Snäll syster :-)
Va kul att du kom iväg ut,du är verkligen värd lite egen tid

2012-07-28 @ 01:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0