Sova på mage

Bild på Molly när hon var 3månader
 
Igår kväll innan jag hoppa i säng så gick jag in och kollade till Molly, vanligtvis sover hon på rygg, ibland på sidan men inatt så sov hon på magen. Så sött!
 
Vet inte om det är okej att hon sover på mage. I början var det väl inte OK att sova på mage om jag minst det rätt. Men nu vänder ju hon sig fram och tillbaka så då borde det inte va någon fara.
 
Vi hade tänkt gått ut på promenad idag med Bella. Men det ÖSREGNAR ute. Mysigt! Så blir nog en innedag idag om inte vädret klarnar upp. Tills dess blir det vara hemma och mysa. Bella kanske kommer hit en sväng :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har förstått det som att när de kan vända sig själva så är det ingen fara om de sover på magen. Så man behöver nog inte vara orolig. :-)

2012-08-01 @ 00:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0