Sjunde juli

 
Daniel står och bakar paj inför i morgon då Daniels mamma Lena och syster Sara kommer, samt Lenas kusin med hennes on Isaac. Skall bli trevligt som vanligt. Molly är bara lite förkyld numera men hostar gör hon, speicellt på kvällarna och nätterna, låter som hon inte får luft.
 
Jag har gjort kvällens mat, tonfiskröra, görgod och enkel. Jag har min på knäckemacka! Åh va bra jag skrev knäckemacka, ska be mamma göra sin hyper-nyttiga knäckebröd. I början vart jag lite skeptisk till dom för dom smaka förjävligt men nu äääälskar jag dom!!!
 
Vi köpte gödningsmedel idag som vi tydligen ska ha till blommorna och tomaterna, vet inte varför med det är Daniels och hans mammas sak, bäst att jag inte lägger mig i ;) Köpte även två stoooooora gula blommor att ha ute på balkongen i vår räklåda som stod tom så nu pryder blommorna så fint där i.
 
Har kör bilen idag, jag äääälskar den! Förra sommaren när vår Kia var på lagning (första gången) så skulle vi ju högt upp i Norge, nästan vid Trondheim, man bilar dit upp med Daniels familj. Supermysigt, tar en hel dag med bil för att komma dit. Men iallfal, då fick vi hyra en bil och då fick vi en v50. Det var Daniels första gång han körde en sådan medan jag övningskörde med en sån med trafikskolan. Redan då uppe i Norge försökte jag få DAniel till att vara med på att nästa bil blir en v50. Men då var han osäker...
 
Men se då, nu är vi STOLTA ägare till en Vit v50
Dålig mobil-bild men bättre än inget
 
Jag får värsta kicken av att köra den. Grymmaste bilen ever. BMW kan slänga sig i väggen numera! Nej nu skall vi sätta oss och äta lite tonfiskröra samt se på någon film Daniel laddat ner. Köpte faktiskt lite nötter tills ikväll, sen kanske jag ska baka chokladbollar, får se hur jag gör :D Skall försöka ta bilder i morgon om jag kommer ihåg, annars lär nog Sara ha med sig kameran så jag kan låna lite bilder av henne. SARA TA MED DIG KAMERAN :D Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej goding !!!! <3

2012-07-09 @ 00:04:38
Postat av: Sara

Snygg bil!! Kan du inte lägga upp recept på tonfiskröran?:)

2012-07-09 @ 09:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0