Poolbad

 
Idag invigde vi Mollys pool. Oj va roligt det va! Vi hade den framme på balkongen då solen hade legat på där ett bra tag. Molly hon plaska och hade sig nått väldigt!
 
Vi gav Daniel sovmorgon i morse och gick ner till stan vid 10 och mötte upp lillasyster. Så gick vi omkring och myste bara. Blev irriterade på alla norskar som vanligt.
Molly åt lunch på jobbet då vi inte var klara i stan. Vi var inte hemma förens vid två och då var jag slut i benen!
 
Vi grillade är hemma med förut vid halv 4. Lillasyster kom hit så åt vi flintastek med rotfrukter i ugn, samt att jag försökte mig på och göra en gooood aioli som svärmor gör. Men jag lyckas aldrig! Denna gången gick den iallafall att äta men den var inte alls lika god som hennes!
 
Har vart ute och gått 4km med Alex på spåret förut vid åtta. Vi kände båda att det får räcka för idag, är ju ändå lördag. Right? Nu skall jag rensa min dator fär alla mappar och bilder som ligger huller-om-bullar.
 
Denna bild få avsluta detta inlägg ♥ Fortsatt trevlig lördagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0