På G

Bild från Molly 5månader
 
Idag har jag vart nära på att slita av mig allt hår jag har på skallen. Molly har grinat och skrikit hela dagen känns det som. Inget har vart bra verkligen. Hon kunde dock äta en hel burk med mat idag vilket hon inte kunnat göra sen hon vart sjuk. Men så idag så la jag henne redan vid kvart i 6. Men när jag bytte på henne så tänkte jag 'Jag har ju kollat om hon börjar få tänder för någon dag sen, men jag kanske inte kolla så noga?' Så kolla jag, jajemensan, fröken har fått tänder. Inte en, utan TVÅ tänder som håller å och spricka upp! Det förklarar hennes beteende!
 
Tror jag lyckats få henne till att somna nu då det vart en pärs då hon bara skrek och skrek, Då vet vi, tänder som spökar!
 
Skulle egentligen på Hoppis idag ju, men jag orkar verkligen inte! Har god lust å bara köpa massa äckligt gott godis hem och bara tycka synd om mig för jag är så trött! Blir iallafall ett avsnitt Glee senare. Blir nog inget mer inlägg ikväll så skriver mer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0