Nytt till MAMA

Förmiddagen spenderade upp på Nordby Köpcentrum med Molly och Bella. Vi åkte så vi var där när det öppnade annars hade vi blivit nermejade av alla norskar.
 
Kollade efter puzzelmatta till Molly men hittade ingen så får kolla i Göteborg till helgen när vi skall dit. Jag köpte mig faktiskt en träningströja från HM för 149:- sen ett par träningsleggings (heter det så??) på Sportshopen för 299:- Tyckte det var ett helt OK pris. Dock fick man vääärldens största as i byxorna men äh! Det får allt gå!
 
 
När vi kom hem var vi alla helt slut så jag slängde snabbt ihop lite mat som vi åt. Efter maten somna Molly i vagen ute och Bella på soffan. Haha vilket sällskap jag hade? Dock vaknade Molly efter 30min så vaggade jag henne i famen så somna hon om hos mig så somna även jag så låg vi alla tre i soffan och tog en liten powernap! Välbehövligt!
 
Molly har tagit sig en liten svängom från filten ända bort dit! Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0