Nöjd som tusan!

 
Jag hade ju tvättat mina gamla fiskdojjor som jag jobbade i, men dom var ju alldeles för små! Mina fötter måste växt rejält efter graviditeten eller nått? Men iallafall, dom passade ju inte, så då fick jag ta mina gamla som var en aning försmå samt dom knarrar rejält. När jag kom hem så hade jag så ont i ena lilltån så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag fick halta när jag skulle iväg til Konsum sen, sen på vägen hem tog jag faktiskt av mig skon och gick i sockarna :P
 
Men iallafall så gick jag i rask takt tyckte jag, blev svettig och när jag var framme kände jag att svetten rann av mig i ansiktet och jag var illröd :P 50min tog det att gå den biten jag gick. Hörlurarna funka Kanon, hög häg musik på i öronen så på! Var så jädra nöjd när jag var hemma. Passade på att göra lite situps sen men. Skulle köpt avokado och göra dipp sen, men hade dom några mogna sådana? Nej så blev jag så sur så jag köpte faktiskt naturgodis och kladdkaka. Men jag åt inte allt vilket var konstigt nog för min del men bara bra det.
 
Var tvungen att väga mig i morse sen igår morse. -1hg :P Jag känner att den där vågen kommer jag bli besatt av. Kommer väga mig jämt. Åh vilken träningsvärk jag har, tjena tjena! Mina låår! Kan knappt böja mig ner känns det som. Men det är bara bra de då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0