Mysig dag

 
Idag har jag och Molly haft en supermysig dag med Ajka. Vi (läs jag ;)) bakade kärleksmums så fikade vi med det samt bara satt och snacka. Kändes som det var längesen man gjorde det med henne så det var behövligt!
Vi beställde pizza också att äta på mums mums!
 
På förmiddagen blev Molly lite snuvig och nu har det brytit ut totalt. Det börja med vid gröten så åt hon inte ens upp hela portionen som hon brukar göra, sen vid lunch så åt hon inte ens halva burken med mat (!!!) Då fick hon en flaska NAN som hon åt av iallafall. Men nu rinner snoret på henne, Hon är som en fontän av snor. Hostar gör hon också så hon spyr upp slem. Sen nattningen idag var lite längre och jobbigare än vad den brukar vara. Hon åt inte ens 100ml, hon tar sugtag men sen släpper då hon inte kan andas av allt snor och ont hon har i halsen.
 
Tycker inte hon känns varm eller så, men det är så typiskt, igår när jag skulle kolla temperaturen i badet när hon skulle bada (har lite svårt för att känna rätt temp) så funka inte tempen. Så tänkte 'Tur hon inte är sjuk så jag kanske hinner köpa ny snart' nu dagen efter blev hon sjuk...
 
Lär bli en lång natt med lillan då hon vaknar jämt ledsen av hostan, får ge henne en alvedon sen om det inte blir något bättre. Samt i morgon får jag ge mig ut till apoteket och köpa ny temp!

Kommentarer
Postat av: thilde, mamma till benjamin

vilka goa kinder hon har! :)

Svar: Visst har hon :)
Josefine Eriksen

2012-07-03 @ 20:27:43
URL: http://thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0