Morgonfrisyr

Gillar verkligen Mollys frisyr idag må jag säga. One of a kind!
 
Idag skall vi inte göra något speciellt alls. Bara ta det lungt, ska en sväng till Konsum för att köpa fisk och matlagningsgrädde till middag idag och i morgon. Idag blir det nog Thaisoppa med lax och purjo.
Skall ut och gå ikväll hade jag tänkt, när Daniel kommer hem. Tror jag går själv då Alex har ont i tån. Jag ska gå minst 6km har jag som mål idag.
Idag åt jag faktiskt frukost, en äcklig macka med ost och gurka på. Blää vi hade inget annat hemme som var ätbart (enligt mig) så då fick det bli de. Skall nog köpa hem havregryn så jag ska göra havregrynsgröt, nyttigare samt mer mättande. Skall försöka klara det utan sylt på.
 
Daniel skall höra när han kan ta semester igen, vi har planer på G nämligen, men får se hur det blir med semester, bara det inte blir för sent. Men vi får se!
 
Nej nu ska Molly ha lunch. Hon äter ju bara burkmat. Har försökt få henne till att äta hemmalagad men hon spyr bara upp det.
Någon som har tips på recept för barnmat till 7månaders?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Titta på burkmaten vad det innehåller så gör du ungefär likadant! :-) på Sempers hemsida står även recept på vissa av deras burkmat! :-)

Svar: Åh tack. Har jag inte tänkt på alls!
Josefine Eriksen

2012-07-18 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0