Mmm gott!

 
Molly vakna vid sex i morse, eller jag vaknade utav hennes grån klockan sex så då fick hon en flaska NAN och somna så snällt om till klockan nio. Då la jag henne i vår säng och så låg vi där, Molly lekte med leksaker medan jag halsov lite gott ;)
 
Gröt äter hon så det står härliga till! Vi gick upp vid tio och käkade frukost, hon åt en hel portion gröt + lite banan som hon fick smaka av mig, det var gott gott tydligen, Så fort hon åt upp sin gröt så tog jag fram min mat å då blev det intressant må ni tro. Då släppte hon allt å fokuserade på min mat :P
 
Nej nu ringde Bella, ska bort dit en sväng innan hon börjar jobba. Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0