Lunch på jobbet

Idag tog jag, Molly och Ajka en lunch på jobbet. Tog en lasange medan Ajka ville söla med räkor ;)

Vart jätteskumt väder idag, Molning och kallt å väg till regn men sen helt plötsligt blev det sol och vaaaarmt. Var helt svett när jag kom hem!
Sitter och knåpar med föräldrardagarna på Försäkringskassans hemsida. Usch! Mina dagar tar slut i mitten av augusti så måste förlänga dom.
 
Igår var vi ute och gick igen, 8km denna gång. Skulle gått längre men jag hade ju en liten chicken med mig som vart lite mörkrädd ;) Får ta med pannlampa till henne nästa gång tror jag haha!
Men ikväll kunde hon inte gå, blev sent då Daniel inte är hemma förens halv 10 och hon hade ingen barnvakt.
Men jag skall nog gå ut själv tror jag...

Kommentarer
Postat av: Gudmor Alex

Tur du gillar mig ändå även fast jag är mörkrädd ;)

2012-07-12 @ 21:24:42
Postat av: Amanda

Tänkte på det.. Går ni på spåret? Isf finns det lampor som tänder sig när man tryckt på en knapp :)

Svar: Jo, men vi trodde dom inte funkar på sommaren men så dom gör det? Görbra ju! :)
Josefine Eriksen

2012-07-12 @ 22:20:09
URL: http://duarsnartdarmandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0