Krypläge

 
Ska inte klaga men varmt, varmt, vaaarmt! Jag som igår hade tagi ur luften från Mollys pool ihop om att det inte kommer bli några mer varma dagar (är en höst och vintermänniska) men det var ju dumt tänkt av mig. Är 33 grader ute. Var en sväng på stan förut och mötte upp Bella, var så vamrt även där! Och där blåser det ju ändå! Molly kunde inte sova pga värmen så hon vakna efter 30minuter, så ska satsa på att få henne till och sova en längre eftermiddags-lur.
Var tänkt att jag ska träffa Ajka idag men tror inte det kommer funka. Jag börjar få migrän nu, inte kul. Håller på att knapra alvedon och dricka mycket vatten. Men om inte så ska vi nog träffas alla i morgonkväll för en middag på staden!
 
Molly ligger i bara blöjan på filten nu och röjer omkring. Intar lite krypläges-positioner och rullar runt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Armhävningar redan!?? ;-)
Duktig hon är

2012-07-25 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0