Kent

Riktigt äckligt dåliga mobilbilder
 
Vi var ju på Kent igår. Riktigt bra, och riktigt kallt! Jag hade ju bara shorts på mig samt en tun cardigan. Var riktigt skönt att komma in i bilen sen när vi skulle åka hemåt.
 
Under konserten så var det först två par, dom var la runt 30år kanske, dom var lite lulliga och stod precis framför oss. Dom skulle ta kort på varandra och gud som dom fantade sig! "Åh nej ta inte kort på mig! Aaah!" Gömde sig bakom varandra, kittlade varandra, så som man gjorde när man var typ 15 år :P
 
Och sen... Herre min skapare säger jag bara Daniel bara "Du vill slå till dom va?" Det kom två andra par (även dom runt 30år) som var huuur fulla som helst. Dom hoppa och skrek hela tiden, för ingenting. Hoppade in i folk sa inte förlåt eller någonting, RÅHÅNGLA med varandra. Det som störde mig mest var att dom hoppa in i folk hela tiden! Var inte bara vi som blev irriterade runt oss. Sen så en av dom som var mest irriterande, en blond NORSK tjej, usch... Hon hoppade mest av alla, skreek nått (slår vad om att hon inte visste vart hon var eller vilka som spelade), men så trampa hon snett.. Och ojojoj så ont det gjorde, amen då kunde hon ju inte hoppa mer, TOO BAAAAD BIIIITCH! Så försvann dom :D
 
Haha och något som var sååå roligt, en kort litetn mullig gubbe, han kanske var runt 60-65år, han dansa, å verkligen dansa, med headsetet i örat. Han hoppa å viffta med armarna, gjorde sina heta moves. Haha han var riktigt roligt att se på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0