Jag tänker inte sova!

 
 
Nej nej nej...
Hon var vaken från klockan nio till fyra då hon äntligen somna... i 30 minuter. Inget att hurra för direkt men. Hon hoppade i plurret sammen med pappsen förut så passa jag på att vila mig då jag hade sån migrän.
Då kan jag knappt göra någonting. Har så ont, det trycker bakom ögonen och spränger längst bak i huvudet. Jag kan inte böja mig ner då känns det som hela huvudet skall sprängas, sen så mår jag så illa, har jag otur så spyr jag. Det slapp jag denna gång men fy tusan va det inte är kul att ha migrän. det hela blev värre efter Molly föddes faktiskt, innan dess har jag bara haft göront i huvudet.
Men iallfall så är det något bättre nu iallafall. Jag nattade Molly som somnade klockan åtta, sen börja jag göra maten. Pizza-paj, tusan vad god den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0