Han vaknar aldrig

Förstår verkligen inte. Daniel hör inte när Molly skriker. När han sover alltså. Han sover så djupt att hon skulle kunna ligga bredvid han och han vaknar inte. Byta? :D
 
Inatt så har Molly var inte nöjd alls. Hon har skrikit å skrikit. Å Daniel har sovit och sovit :P Nej men Molly har vaknat och vart tät i näsan och ont i halsen, viljat ha mat, sen inte, blivit vaggad, velat stå stilla, ha napp inte ha napp. Har höjt upp sängen men då glider hon bara ner och då blir hon arg för de, är sängen plant så täpper näsan till. Gaah!
Så jag är liiiite granna trött idag då. Hon börja gnälla vid tre inatt och runt halv sex så somna hon till slut som vanligt och vakna vid nio. Febern är borta men förkyldningen finns allt där, och hennes humör...

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

precis så är Love också! Karlar, hehe :P Dock gick det bra när jag var bortrest ett par dagar och han hade tuvalie helt själv.. han säger att han tror det är omedvetet att han VET att jag tar henne därför BEHÖVER han inte vakna om nätterna ;) Så kan det ju vara, men jag vaknar oavsett vad jag, haha :)

2012-07-06 @ 13:52:36
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Usch vad jobbigt. Har en man här hemma som är likadan. Han skulle inte vakna om det så var jordbävning. ;-) ett tips om du inte har testat, ge Molly nezeril näsdroppar innan läggdags! Finns från 1 månad på apoteket! Har själv en liten förkyld tös här hemma o jag tycker det hjälper!

2012-07-06 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0