Förmiddag med mamma och syster

 
När klockan var tio så var jag och Molly utanför dörren med vagnen och mamma kom. Vi tog en promenad, och för skojs skull gick vi inte till stan utan ut till Spa-hotellet. Varmt var det! Blåste knappt någonting där så var vamrt non-stop! Är ju 27grader i skuggan ute.
 
Sen gick vi hem till dom så var Bella där hemma så då 'lekte' vi och mamma gjorde lunch. Så gott gott det var! Grillad fläskytterfilé, sallad, rhonde island och grillad halloumi (stavningt??).
 
När jag och Molly kom hem så rann svetten av mig. Hoppade snabbt in i duschen sen satte jag mig i soffan med lite glass. Gott med något kallt när det är såhär varmt!
 
Ikväll skall jag vara barnfri. Skall ut och äta med flickorna. Om Daniel är hemma i tid dvs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0