Fiin solig underbar dag

 
Jösses vilken underbar dag vi har haft det idag jag och min lilla familj! Vi tog på oss shortsen (Molly klänning) och vandrade ner till staden och strosade lite lungt. Gick inom Klädkompaniet där jag hitta en riktigt fin klänning men för 500 spänn var den inte så fin längre :P Daniel hitta ett par shorts men han ville helst ha dom i röda då som ej fanns i rätt storlek såklart så blev inget köpt där inte!
 
Vi åt lunch på jobbet med idag. Bakad potatis med Strömstadsröra och Lasange för Daniel. Göööörgott! Var väldigt skönt att sitta i skuggan för Molly just då (och för mig med) Blir alldeles för varmt tycker jag.
Molly satt upp när vi gick inne i stan med. Satt riktigt upp, inte halvlåg utan satt upp. Hon var så stolt! Höll i sig i parasollen och kollade runt. Älskade lilla skrutt-maja ♥
 
Nu blir det kokt potatis med rhode island samt flintastek. Gott-gotti-gott-gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0