39,8

 
Som jag sa till Alex; "Jag vet inte om jag tagit på mig trosor idag". Jag är så satans trööött.
 
Jag la ju Molly igår då var hon snorig, sen vakna hon efter 30minuter och var KOKHET. Feber Hej! Åkte hem till mamma sen på kvällen och hämta en temp, under natten hade hon 39,8 i feber så jag ringde 1177 och dom sa om hon inte är påverkad av febern så brhövde jag inte kontakta läkare. Hon var ju pigg och så när hon var uppe, skratta å prata. När hon låg ner klia det i ögonen, hon nös, hosta. Samanlagt denna kväll/natt så har hon sovit 1½timma. Jag har alltså sovit ZERO.
Hon kunde inte ligga i sin egna säng inatt så hon har fått legat i vagnen så har jag fått vagga henne till sömns, men så fort jag slutar så vaknar hon. Samt när hon kliar sig i ägat trycker hon med nappen så då blir hon ledsen för det så då får jag ge henne nappen.
 
Vi skulle vart på 6månads kontroll idag egentligen, men jag ringde och avboka sen bad jag om råd då hon knappt äter något. Hon äter kanske 30ml NAN varannan timma. Men vatten dricken hon om det är iskallt så det var ingen fara, bara hon får i sig vätska. Så ska jag fortsätta mata henne lite men ofta.
Var ute och gick en sv'ng förut med så hon fick frisk luft, gick till Konsum för att köpa våtservetter. Hon somna på vägen hem så nu ligger hon i vagnen och kollar på sin Nalle Puh filt :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Krya på dig hjärtat

2012-07-03 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0