"Va smal du är!"

Nu har lillasyster traskat hemåt och är nog hemma nu. Haft det riktigt mysigt! Ätit mycket onyttigheter men det slutar inte där för mig, har lite glass som väntar på mig i frysen som jag skall unna mig lite med.

Nu känner jag att jag börjar bli sjuk. Har jätteont i halsen, gör så ont när jag sväljer så det inte är sant! Molly har en tät näsa så vi kommer vara sjuka nu till veckan utan tvekan!

Något som gjorde mig väldigt glad idag var att jag hade på mig mina nya jeans
(har inte köpt jeans på kanske 1.2år?) så sa min lillasyster Bella att jag va smal. Det gjorde mig verkligen glad. Samt att jag får på mig min vanliga jacka igen, och att jag nääästan får på mig min förlovningsring.
Saknar inte magen direkt faktiskt. Alla sa "du kommer sakna magen när det är borta!" men nää... Det var bara i vägen, kunde inte knyta skorna, få inte få av och på byxorna. Men jag saknar livet i magen. Alla sparkar, rörelser, hickan.
Magen i vecka 40

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Du kommer HINNA sakna magen! Jag lovar dig, om någon månad eller två! <3 Jag fick värsta paniken när ja börja göra de! : Oh nej, inte redan!

Nu sitter jag här igen. Höggravid och förstår inte HUR jag kunnat gå igenom denna resa en gång till :D



Sv: Jag bloggar mest från datorn! Självklart från mobil om jag inte är hemma eller har internet i närheten.

2012-01-30 @ 22:15:21
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0