31.01.12


Idag har Molly på sig rosa tossor, vita mjukbyxor, en vit body och en stickad tröja som hennes mormor sticka. Hon har även en matchande jordgubbs-mössa.

Idag har jag så ont i mitt huvud! Ont i halsen, lock för öronen och så hostar jag. Snart kommer jag väl få en snorig näsa. Jippie! Precis va jag vill ha!

Mollsan hostar och så har hon en snorig näsa. Liten fis
Hoppas vi blir friska snart. Bara det inte blir värre. Vi skall ju till Göteborg till Molly´s farmor och farfar då vill vi ju vara friska så vi kan åka, inte smitta dom.
Skall även åka inom IKEA då vi ska köpa hyllor till tvättstugan, sen lite annat småkravs typ som två hängande lampor i vardagsrums fönstrerna. Även nya gardinger vill jag ha där. Vill ha ljusgröna nu till våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0