Finslipa på berättelse

Jag och Daniel sitter båda två vid laptoparna och grejar. Molly ligger utanför och knorrar. Hon vill inte sova fast egentligen borde hon göra de så hon är trött och gäspar stup i ett. Lillfis där ♥ Molly har börjat bli redigt förkyld nu med. Hostar och snorar, stackars liten. Mamma börjar också bli sjuk tror jag. Vaknade med halsont i morse, har druckit två koppar med thé med honung i. Hoppas att jag inte blir sjuk nu. Inget roligt alls!

Just nu håller jag på och finslipar på en förlossningsberättelse som kommer dyka upp här inom kort. Antingen senare ikväll eller i morgon :) Vet att det är flera som vill läsa så har fått tagit mig själv i kragen och få skriva en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0