Till er nya läsare


Jag har blivit länkad hos Patricia och har fått sjukt många besökare idag! Jätteroligt, hoppas att ni stannar och att min blogg intresserar er! Här kommer en liten presentation om mig och min familj.
 
Jag är 23 år. Kommer från Västkusten, Strömstad närmare bestämt.
Här bor jag med min sambo Daniel och vår gemensama dotter Molly som snart fyller 1 år. Är just nu mammaledig med fröken, annars arbetar jag som butiksbiträde i en fiskaffär.
 
Jag och  Daniel träffades år 2006 och blev ett par i slutet av november samma år. Vi hade vart ett par i två år innan vi bestämde oss för att bli förlovade.
Två år efter det flyttade vi ihop till en liten tvåa som vi hyrde i andra hand i knappt ett år. Därefter köpte vi oss en bostadsrätt på 77kvm där vi fortfarande bor och stormtrivs. Under det året hann jag bli gravid -  få utomkvedshavandeskap som resulterade i ambulans, helikopter och en förlorad äggstock. Samt bli gravid med Molly 2månader efter utomkvedet.
 
Nästan hela min graviditet var jag sjukskriven pga Hyperemisses Gravidarum (gravt illamående) Men tillslut var jäntan född, den 29 demceber 2011 föddes hon på Fredrikstads sjukhus i Norge. 
 
Nu så lever vi loppan så mycket det går. Lillan har just tagit några steg och växer så det knakar. Jag skall förhoppningsvis sluta vara mammaledig till januari och börja arbeta. om nu Molly får en förskoleplats det vill säga vilket inte är helt lätt att få i dessa tider.
 
Är det någonting ni undrar över så är det bara att fråga! Antingen svarar jag på kommentaren eller skriver ett helt inlägg om det!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin familj <3

2012-12-05 @ 15:34:33
URL: http://duarsnartdarmandy.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hittade hit tack vare Patricia, och jag kommer nog stanna! Älskar redan din blogg :). Jättefin familj! :)

Svar: Va roligt att höra :)
Josefine Eriksen

2012-12-05 @ 17:59:02
Postat av: Anonym

hur gamla var ni då du blev gravid, och var det planerat?:) förstår att det är en privat fråga för vissa, så du behöver absolut inte svara!:) men det är så intressant att läsa om folks tankar och så!
Kommer absolut fortsätta läsa denhär bloggen!
kram

Svar: Jag var hade nästan precis fyllt 22år, när jag blev gravid när det slutade illa, och sen två månader efter blev jag gravid med Mollan. Nu har jag precis fyllt 23år.Japp det var planerat :)

Roligt att du kommer läsa min blogg :) kram
Josefine Eriksen

2012-12-05 @ 18:39:32
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Här är en besökare från hennes blogg. Roligt att bli länkad. Söt dotter du har :-) Det där med spegeln känns igen vår 8 månaders ställer sig upp mot allt och hon kan ju inte förutspå det där med olyckor så hon s ju på allt. Mnan har o göra ett par månader nu innan de lär sig.

2012-12-05 @ 20:15:59
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0