Så jävla nöjd!

När jag gick i skolan var jag absolut inte någon utav dom "populära", jag var mer en utav "töntarna" fastän vi inte var töntar, ingen är det.

Jag fick stöd och extra hjälp i basämnena så som svenska, matematik och engelska. Fick gå i den såkallade CP-gruppen som de flesta kallade den. Fick grymt bra hjälp där och vi hade det roligt vi som gick i den gruppen.
Vet att det var ett och ett annat par i gymnasienivån som gav en blickar som... Nu kan jag omöjligt inte veta vad dom tänkte om mig eller oss som jag var med, men blicken och hur dom verkligen glodde på en när man gick förbi kan jag bara tänka att dom tyckte en var så ful men knappt något smink, fula kläder, dum i huvudet, blev illröd i ansiktet för minsta lilla sak, fattra ingenting. TÖNT på henne liksom.
 
Men alltså jag såg två utav dom på stan härom dagen. Och jag måste säga att jag känner mig så jävla lycklig, och att jag redan skaffat mig en grymt framtid och framöver kommer blir ännu bättre; Jag har en fästman som älskar mig och jag honom, jag kommer förhoppningsvis snart att gifta mig med honom, jag har en dotter som är PERFEKT, jag har (köpt) en bostad, jag har en ny finare volo, jag kommer inom snart framtid skaffa hus, jag har en fast anställning på ett bra företag.

Jag har inte behövt ha svindyra märkeskläder eller lägga på tusen lager med foundation. Inte heller plugga i 5-10år för att få jobba med drömyrket. Vem vet, en vacker dag kanske jag väljer att sätta mig framför skolbänken och plugga till brandman. Men just nu är jag så nöjd med mitt arbete som jag kan försörja mig själv och min familj så vi kan köpa vårat drömhus där Molly och hennes framtida syskon skall få ha en bra uppväxt.
 
Är så nöjd med vad jag åstadkommit!

Kommentarer
Postat av: Ajka

Du skall vara grymt nöjd med dig själv å din fina familj <3

2012-12-26 @ 21:16:49
Postat av: Lena

Bra Josse!!!

2012-12-26 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0