Önskar jag hade pengar

Just nu önskar jag att jag sket pengar. Jag vill börja på GYM och ha en Personlig Tränare som kan berätta för mig Hur och Vad jag skall träna för att nå den kropp jag vill ha.
Men sist jag kollade så sket jag inte pengar, så får vänta tills ett mirakel kommer. Hitta någon summa pengar på gatan eller något.
Depp såhär en fredagkväll.
 

Annars har det gått bra på jobbet idag iallafall. Inte så värst mycket att göra men. I morgon börjar jag klockan åtta, öppnar själv så är ganska skönt, slippa vara social direkt på morgonen. Bara lyssna på musik och gå i sin egna lilla lugna ro.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har ju redan lovat er ett hus då jag vinner men
jag kan väl slänga med en pt oxå ;-)

2012-12-07 @ 23:30:16
Postat av: Zara

Hello:) får inte ni friskvårdsbidrag från jobbet? Kram kram

Svar: Nää är sånt litet företag så hvi får inte de :(
Josefine Eriksen

2012-12-08 @ 13:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0