Nya ytterkläder

Det var väldigt svårt att köra till och från jobbet idag må ni tro. Bilen gled åt sidan hela tiden, lite roligt med då. Är jättedåligt skottat! Vet inte ifall dom som skottar sover nu? Kan ju nästan tro de!
 
Efter jobbet hämtade jag upp mor så åkte vi till Bellas jobb när hon jobbade och jag fick min julklapp några dagar tidigare! Ny vinterjacka, termobyxor och ett par vantar! Jag betalade 400:- för tyckte att mamma inte skulle betala allt. men så fick vi vantarna på köpet, plus 20% rabatt för vi var släkt med Bella :)
Är jättenöjd! Fanns en helsvart jacka med men tyckte att de kan vara lite roligt med lite färg på det hela! Så i morgon skall vi ut på promenad till en skoaffär för att se om dom har öppet så skall vi köpa ett par skor till Fröken Mus nu när hon går så mycket!
 
Nu svämmar det äl över med vatten i badkaret så bäst att hoppa i det! Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0