Nu är den här...

SNÖN! :D Tycker dock att det var väldigt snålt med snö vi fick. Men är alltid något!
 
När klockan var nio så satte jag igång med att baka bröd. Känner att hemmafrun sakta men säkert kryper fram nu, igår lussekatter, idag bröd. Är ett jädrans jobb bara när man måste göra allt för hand. Har ju kramp i armen när jag väl är klar. Kanske skall önska sig en bakmaskin av mami & papi i julklapp?
 
Idag blir det en tur ner till en del av staden. Köpa blöjor och byta en mössa som jag köpte igår, var för liten så skall byta upp mig till en större storlek. Annars var den superfin! Lägger in en bild senare när mössan är bytt.

Kommentarer
Postat av: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Hej.
Hittade hit via Patricia... jag var dagens blogg igår:)
Hoppas du får många besökare - det fick jag!
Kram på er.

Svar: Hej!Ja jag såg de, var inne och kikade på din blogg :)
Josefine Eriksen

2012-12-05 @ 11:45:49
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Va roligt att få baka en massa :) Det är det härliga med julen, allt bakande och mysfikande med nära och kära. Bakmaskin är något jag själv önskar mig då jag också har problem med kramp i armarna. Så inte helt fel julklapp :)

Ha en fortsatt bra dag och lycka till med brödbakandet!!!

Svar: Ja eller hur, så himla mysigt :)
Josefine Eriksen

2012-12-05 @ 11:57:12
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0