Min födelsedag

Idag är det min tur att fylla år. Hela 23år blir jag idag.
Min mor, far, Bella och Tessan med familj kom på besök så jag bjöd på tårta och kaffe.
Fick en kaktus gjord av gurka och ahlgrens bilar av Minea och en kökstermometer då dom vet att jag inte kan mäta fingervarmt vatten nu när jag skall baka lussekatter, PERFEKT!
Sen fick jag pengar av mor & far :)
 
Nu skall jag lägga Molly som är dödstrött sen skall jag dyka ner i soffan. Danne skall upp på vinden och leta reda på hans gamla termobyxor som jag skall låna om jag får på mig dom. Daniel skall ha bilen i morgon till jobbet och jag och Molly skall till BVC i detta hemska kalla väder 9:20 i morgon för läkar-besök. Nu är det -12 grader ute!

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Nämen grattis :)

Svar: Tack :)
Josefine Eriksen

2012-12-03 @ 19:49:53
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Grattis!! =) haha varför står det Lennart??

Svar: Tack :) nä jag skoja med pappa :)
Josefine Eriksen

2012-12-03 @ 23:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0