Lek och bus med kusinerna

Har precis kommit hem från syster där jag och Molly har vart sen klockan tre. Mötte upp dom utanför Mineas förskola så fick jag dra henne med snowracern i snön, Tessan fick ta mördarbacken då jag vägra.
Hemma hos dom har vi busat, Molly har bara kollat på sina kusiner och måste tänkt "Är jag verkligen släkt med dom här?" Minea sprang fram och tillbaka med lådor med leksaker i, "Josse kom hit dåååååå!" "Nej Josse, inte dansa sååå!"
Medan Melvin åt på allting, gav man han en bil sög han på den, en morot - sög på den, en nalle-sög på den.
 
Vi åt även lite mat där, blev potatis med sås och köttfärslimpa, riktigt gott faktiskt, är något jag måste testa göra någon dag när jag känner för det. När klockan var kvart i fem så beslöt jag mig för att bege oss hemåt. Molly var trött och grinig så såfort vi gick upp för backen utanför dom så somnade hon, och sover än ute i kylan på altanen.
 
Känner att jag börjar bli lite småkrasslig, rinner från näsan och svider i halsen. Blir att kurra ner sig med en stor koppthé med honung i sen när Fröken har somnat för dagen.
I morgon är Daniel pappaledig och jag skall arbeta, både i morgon och i över morgon. Kanske slänger iväg ett inlägg i morgon innan jag börjar klockan 11. Slutar inte förens halv 8 på kvällen sen nämligen.
 
Nej nu skall jag gå ut och väcka Molly då hon skall ha lite gröt sen blir det lek och bus innan läggdags vid 8!

Kommentarer
Postat av: Lena

Gillar du nyponsoppa?
Har hittat tillbaka till d :-)
Grymt gott och värmande nu i kylan

2012-12-06 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0