Ingen plats

Igår fick vi besked att vi får ingen dagisplats för Molly. Happ. Igår satt vi och vred och vände på våra timmar och minuter som jag och Daniel jobbar så vi kommer få ihop det, någorlunda iallafall. Vi får räkna med att Bella kommer få jobb så vi är brededda. Jävla kommun. Jag har inga dagar kvar och vi måste spara en hel del av Daniel om Molly blir sjuk så vi får någon ersättning där. Just nu räknar vi på att jag kommer förlora min SGI. Får be till gudarna att jag inte blir sjuk. Som tur är drabbas inte min Föräldrarpenning det förens Molly blir två år.
 
Jädra MAS!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej fy! Är inte kommunen skyldiga att fixa plats åt er? Så har jag uppfattat det iaf, men kan ha fel. En vän till mig fick ingen plats hos dagmamma och de fick hon veta 2 veckor innan hon skulle börja arbeta så kommunen fixade en annan dagisplats till henne.

Svar: Jo don är skyldiga de men dom fixar det inte ändå. Riktigt dålig stil. Inte heller ersätter dom en för att man får gå hemma utan FP eller lön.
Josefine Eriksen

2012-12-21 @ 23:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0